Projekti koji inspirišu

Reference

partneri & projekti

Ponosni smo na portfolio referentnih projekata realizovanih u Srbiji i zemljama regiona (Slovenija, Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Severna Makedonija). Ova iskustva uključuju rad sa vodećim institucijama, kompanijama i organizacijama, kako u turizmu, tako i u sektorima građevine, kulture i poslovnog upravljanja.

Centar za posetioce “Caričin Grad”, Lebane

Digitalno opremanje i brending Centra za posetioce “Caričin Grad”, Lebane

Doživite Zlatibor kroz digitalne inovacije

Kako osavremeniti turističke info centre i druga najznačajnija mesta kontakta sa posetiocima Zlatibora kroz digitalne tehnologije koje omogućavaju lakši pristup informacijama i unapređuju njihovo iskustvo?

GOLD GONDOLA ZLATIBOR - PREMIUM DIGITAL SIGNAGE

Instalacija premium imotion G7 outdoor totema sa ciljem unapređenja digitalne komunikacije na destinaciji za naše dugogodišnje partnere, J.P. Gold Gondola Zlatibor, koja upravlja najdužom panoramskom gondolom na svetu.

Adrilink projekat - Sremska Mitrovica

Interaktivna rešenja i digitalna oprema  implementirana u projektu Adrilink u Sremskoj Mitrovici predstavlja značajan korak ka unapređenju turističkog iskustva i informisanja posetilaca.

MREŽA INTERAKTIVNIH INFO TOTEMA U BUDVI

Sa našim partnerima u Crnoj Gori, kompanijom Highmarketing d.o.o., realizovali smo projekat postavljanja mreže interaktivnih info tačaka u Budvi, metropoli turizma Crne Gore i Jadrana.

Interaktivni info totemi u Beogradu

U okviru projekta koji realizujemo za Turističku organizaciju Beograd, fokus je na unapređenju pružanja turističkih informacija i interakcije kroz postavljanje digitalnih interaktivnih info totema.

PUT RIMSKIH CAREVA I DUNAVSKI PUT VINA- VIRTUELNO PUTOVANJE KULTURNOM RUTOM

Naš kreativno studio producirao je set od preko 100 VR videa u najvišem produkcijskom kvalitetu za kulturnu rutu Put rimskih careva i dunavski put vina.

VIRTUELNO PUTOVANJE KROZ KULTURNI I PRIRODNI MOZAIK SRBIJE

Srbija sa svojim kulturnim i prirodnim atrakcijama posetioce ostavlja bez daha i zaokuplja sva čula, stvarajući u njihovom sećanju nezaboravne uspomene. Upravo kako bi ove atrakcije bile prikazane na što verodostojniji način, Turistička organizacija Srbije je odlučila da aspekt kulturne ponude i prirodnih atrakcije prezentuje u virtuelnoj realnosti.