ADRILINK

SREMSKA MITROVICA

Projekat

Projekat „Adrilink – Adriatic Landscape Interpretation Network” je omogućio nove modele održivog upravljanja turizmom u gradu Sremska Mitrovica sa ciljem smanjenja njegove sezonske osobine kroz valorizaciju prirodnih i kulturnih krajolika kao zajedničkih prednosti koje mogu biti posećivane tokom cele godine.

Cilj

Cilj projekta bio je poboljšati dostupnost informacija o turističkim atrakcijama kroz interaktivne toteme postavljene na strateškim lokacijama, kao što su Gradski trg, Carska palata i Specijalni rezervat prirode Zasavica. Takođe, projekat je obuhvatio modernizaciju Centra za posetioce u centru grada, stvarajući prostor koji podstiče interakciju i angažovanje posetilaca.

Rešenja

U okviru projekta, postavljeni su interaktivni info totemi koji omogućavaju posetiocima jednostavan pristup informacijama o atrakcijama, događajima i aktivnostima u Sremskoj Mitrovici. Ovi totemi obezbeđuju intuitivno korisničko iskustvo, olakšavajući pretraživanje i navigaciju.

Pored toga, Centar za posetioce je digitalno opremljen i obogaćen posebnom zonom za VR iskustvo. Naš kreativni studio 360exploreit se pobrinuo da posetioci dobiju mogućnost virtuelnog istraživanja svih najznačajnijih turističkih tačaka u destinaciji, čime se dodatno podiže kvalitet iskustva.

Digital signage ekrani su postavljeni u Centru, sa ciljem promovisanja Adrilink projekta i raznovrsne turističke ponude. Ovi ekrani omogućavaju dinamičnu prezentaciju informacija i prilagodljive sadržaje koji mogu biti ažurirani u realnom vremenu.

Rezultati

Uvođenjem interaktivnih info totema i modernizacijom Centra za posetioce, registrovan je primetan porast angažovanja i zadovoljstva posetilaca, a Centar je prerastao u prostor koji podstiče interakciju i angažovanje posetilaca. Korisnici su istakli korisnost i atraktivnost novih digitalnih rešenja, koja su značajno doprinela boljim informacijama i ukupnom kvalitetu posete.

Zaključak

Projekat Adrilink u Sremskoj Mitrovici predstavlja uzoran model integracije savremenih tehnologija u turističku ponudu. Postavljanjem interaktivnih info totema, modernizacijom Centra za posetioce i uvođenjem VR iskustava, stvorili smo dinamičnu i privlačnu platformu koja obogaćuje posetilačko iskustvo i promoviše bogate kulturne i prirodne resurse destinacije.